Pages

..::sahabat pena::..

09 February 2011

Cinta Kita..

sebuah puisi yg sgt menyentuh hatiku di pagi hari... :)




Sabarlah sesaljuku
Masanya takkan selama yang engkau sangkakan
Dalam sekelipan mata dan sedhuha itu
Semuanya akan pasti berubah
Tidakkah itu janji Cinta Kita?

Sabarlah sesaljuku
Benar engkau tidak pernah redha
Dikaitan dengan apa jua jenama ciptaan nafsu manusia
Bahkan selamanya engkaulah bersama tanah bertuah itu
Telah menyambut cinta-cintaku
Berkongsi Cinta Kita dengan mereka
Agar suatu hari nanti
Mereka jugakan berbuat yang sama

Sabarlah sesaljuku
Bukan aku tidak mau
Bukan aku melupakanmu
Dan ... Alhamdulillah ...
Dengan cinta Maha Cinta
Cinta Kita telah ditemukan
Dalam suatu saat dan ketika
Yang tak pernah kita sangkakan

Sabarlah sesaljuku
Hangat engkau menyambutku
Walau hanya sebentar
Hangat juga engkau melepaskanku
Terima dan kembalilah Cinta Kita

Sabarlah sesaljuku
Teruslah turun menyucikan tanahmu
Jangan engkau pernah jemu
Semoga aku juga tidak akan pernah jemu
Demi satu Cinta Kita
Semoga cinta Cinta Kita akan terus menyintai kita

Semoga Allah akan sentiasa bersamamu
Aku tinggalkan engkau dalam cinta Allah
Kumohon ...
lepaskanlah aku dalam cintaNya jua
Sebaik baik Pencinta alam semesta
Sebaik baik Pencinta adalah ...
DIA.



by: http://aatdiff.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment