Pages

..::sahabat pena::..

07 February 2011

Beginilah jalan dakwah..

bismillahirrahmanirrahim..

masih lagi di kota jakarta.. kota yg telah bnyk mengajar aku tentang medan tarbiyah yg sebenarnya.. dengan manusia2nya. dgn kehidupannya.. semuanya mengajarkn aku beberapa perkara tntg sebuah rasa yg tidak bisa utk aku ungkapkn bersama tinta hati ini...

seorg aku, tidak akan pernah utk mempersia2kn hidup ini.. setelah aku mngenal apa yg di namakn tarbiyah dan jln dakwah ini...
semakin hari2 yg telah berlalu.. aku masih mencari2 dn belajar tntg hakikat hidup ini.. tidak pernah henti.. 

beginilah jalan dakwah.. 
jalan ini tidak pernah meminta2 utk aku berada di sini.. tetapi aku lah yg terhegeh2 utk berada di jln ini.. krn memang aku yg memerlukannya.. 
jln dakwah inilah yg betul2 telah mengajar aku tntg erti iman, amal dan ukhwah yg sesungguhnya.. yg semakin hari aku menyedari tntg perlunya ini semua utk sebuah kemenangan yg hakiki.. terima kasih buat Sang Rabb.. 

Princess Mos, 27791

sekadar mg"update" blog..
thanks k.mila bg pinjam laptop.. hehe
menunggu pulg ke surabaya esok hari.


1 comment: