Pages

..::sahabat pena::..

28 April 2010

Resah..




~~..sy xtau knp sy resah.. tp itulh yg sy rsekan sejak akhir2 nih.. mgkin terlalu bnyk fikir kot.. sbb tu jd mcm nih sgt.. yela, kdg2 tu kite nih nk sgt jaga hati org.. nk wat yg terbaik utk lain.. tp kite lupa dgn diri sndiri... sbnrnye xnk pun org phm diri yg xde pape sgt nih.. tp, ckup la skdr mghormati prinsip sy yg ade nih.. sy mnusia biase.. xmmpu utk memenuhi kehendak semua org.. sy jgk ade kehidupan.. dn sy sgt rindukn ketenangan dlm kehidupan sy... sekali je peluang.. utk sy rse sdikit je ketenangan nih..~~ mgkin lah slh sy xmemerhatikan kamu.. tp, ye.. sy cuma ada dua mata.. satu hati... , dua mata ini telah cukup letih utk menilai.. satu hati ini sudah cukup jemu menafsir.. bagilah sy ruang utk bebas smentara sy pnye wktu sikit lg nih..
maaf,... sy xmmpu teruskan lagi.. ~~ :'(



ya Allah..


resahnya hatiku...

kuatkan aku ya Allah.. berikan aku sedikit saja kesabaran..

aku mohon..

:'(

aku ingin terus bertahan.. menjadi yg terbaik utk setiap insan..

siapa pun dia..

siapa pun mereka...

teguhkan aku..

~~~

ya Allah............pada Mu aku berserah diri..

tidak terhitung dosa ini..

ampunilah aku...

..jgn biarkan aku tersungkur lesu dari medan Mu..

ya Allah...

aku sangat bergantung harap.........

~~~

No comments:

Post a Comment