Pages

..::sahabat pena::..

29 November 2011

rupa-rupanya aku sangat kikir..

[kredit]


ini tentang cinta..

seriously, this is about love and trust..

setelah 20 tahun aku hidup..

dari meniarap, merangkak, berdiri dan akhirnya berjalan.. berlari?

memang cinta yg aku cari..

mungkin saja ia berbeza...

krn dulu mgkin hanya cinta yg bersifat perhatian..

semakin meningkat dewasa,

cinta yg lain lg aku inginkan..

dan ia terus berbeza...

sehingga akhirnya aku sedar Allah menyapa..

memang terpana..

tak tahu nak kata apa..

sebab rupa-rupanya aku sangat kikir dalam memaknai erti cinta yang sesungguhnya..

*malu*

terima kasih Allah atas cinta ini..

cinta yang menjadikan aku seorang manusia yang mengenal Pencipta,

cinta yang menjadikan aku seorang manusia yang memahami hakikat penciptaan ini,

dalam-dalam.


inilah jalan cintaku..

ia panjang.. 

penuh rintangan..

orang kata.. cinta itu selalunya menyakitkan..

selalu membuatkan kita penat..

tp nikmat.

dan aku telah menemuinya...

dalam hati-hati mereka..

indah rupanya... 

akhirnya, aku sangat-sangat percaya..

aku perlukan cinta itu ..

utk lebih dekat sedekatnya dengan Pencipta..

terima kasih ukhtiku..


doakan :)


Princess Mos,

Surabaya.


........




No comments:

Post a Comment