Pages

..::sahabat pena::..

15 February 2010

..maafkan saya..ampuniku ya Allah..


seakan2 sy nk menjerit sedih, kecewa, terluka... dn sgala2nya yg bercampur baur dihati ni... rse telah bebas dr kemunafikkan yg panjang.. yg telah banyak menghimpun dosa2 sy selame ni... syukur alhamdulillah kerana Allah msih memberikan sy merasai nikmat iman yg terabai selama nih.. rasa berdosa sgt menghantui diri..[sgt2~~].. khilafku..:(

bagi yg tersakiti, ampun maaf sy pohon seikhlasnya... sy masih mnusia lemah tiada daya,. maafkan sy~~

aku masih ingin hidup,

namun bukan mudah ya Allah,
pesona dunia menggangguku,
mencarik-carik imanku,..

aku runsing ya Allah,
aku tidak mahu hanya berkata kosong di atas awan,
memandang kebawah tanpa berfikir apapun!

~~aku khilaf ya Allah,

membiarkan diriku diratah dosa,
sedangkan aku tahu,
aku tahu Kau melihatku!!

aku~~aku~~sedih ya Allah..
sedih melihat diriku,

aku malu ya Allah,
malu melihat diriku,..

sedangkan aku sangat mengharap redho-Mu..~~

Penaku,
MZ_27791

No comments:

Post a Comment